środa, 4 marca 2015

TAG:Moje blogowe sekrety


Dzisiejszy post w całości będzie dotyczył blogowania.Mam nadzieję,że zainteresują was moje odpowiedzi

i oczywiście bez przeciągania zapraszam do czytania.


 Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Tego bloga prowadzę od 19 stycznia 2015r. czyli trochę ponad miesiąc.
Co do postów nie mam ustalonych terminów ich dodania. Nie chce by blog był dla mnie 
obowiązkiem.Nie chce by posty były pisane na siłę.Jeśli mam ciekawy pomysł na post to staram się
go zrealizować.Nie zawsze mam jednak na to czas ale jak już mówiłam staram się.Chcę by posty
były ciekawe dla czytelnika.


 Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Szczerze mówiąc nigdy nie liczę ile razy dziennie zaglądam na bloga.Ale pewne jest to,że
zaglądam tu przynajmniej raz dziennie.Tak robię to w pierwszej kolejności,weszło mi już to w nawyk.


 Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Tak wiedzą.Nigdy nie robiłam z tego żadnej tajemnicy.


 Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?

Uwielbiam czytać TAGi. Niby te same pytania ale każdy odpowiada na nie inaczej,na swój 
własny sposób.Lubię również takie luźne posty gdzie blogerki opisują swój dzień.
Oczywiście lubię czytać też inne typy postów ale te dwa zdecydowania czytam najchętniej.


 Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Jasne,że tak.Jednak nie jest to jakaś potworna zazdrość.Prawdopodobnie dziwnie to zabrzmi ale taka
"zazdrość" jedynie motywuje do pracy. 
.
 Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Na blogu jeszcze nie pojawiła się żadna recenzja więc nie,nie zdarzyło mi się.


 Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Miały już u mnie miejsce takie sytuacje jednak nie zdarzają się one często.


 Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Na pewno to,że stałam się bardziej otwarta na nowe znajomości.
I również można powiedzieć,że zaczęłam przykładać większą wagę do szczegółów.


 Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Czasem jest tak,że pomysł na post pojawia się tak po prostu znikąd,a czasem jednak
muszę chwilę przysiąść i pomyśleć nad tematem posta.Różnie to bywa.


 Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?

Prowadząc tego bloga jeszcze mi się nie zdarzyło myśleć nad jego usunięciem bądź tymczasowym 
zawieszeniem.


 Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Denerwuje mnie traktowanie bloga jako obowiązek,posty byle jakie ponieważ muszą zostać dodane
na czas.Tworzenie bloga tylko ze względu na współprace...Tak,zdecydowanie te rzeczy denerwują
mnie najbardziej.


To były już wszystkie pytania.

Jeśli zrobiliście ten TAG u siebie na bloga zostawcie link w komentarzu,
chętnie zajrzę :)



17 komentarzy:

  1. Swietne mądre odpowiedzi,kochana <3 Twój blog jest wspaniały i no supcio wygląd ^^ Mój blog,zapraszam-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam ostatnio ten tag :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze tak mało, tak fajnie mi się czytało Twoje odpowiedzi ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze,że nie traktujesz bloga jako obowiązek.Super post ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sam początek chciałabym wspomnieć, że super styl bloga. Przejrzysty i miło się go przegląda dlatego go zaobserwuję :)
    Ciekawe pytania dotyczące blogowania, w najbliższym czasie chyba sama zorganizuję coś podobnego na moim blogu ;)

    http://patkablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czasem zazdroszczę innym blogerkom i to właśnie najbardziej mnie motywuje :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. a wspólna obserwacja? ja już zaobserwowałam ;*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak ty uwielbiam tagi może ten zrobię;)
    Zapraszam na konkurs z Sheinside do wygrania 50$!
    http://xcarli3x.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacyjna zazdrość jest najlepsza :D Pewnie gdyby nie ona nie udałoby mi się nic osiągnąć, ale to chyba nic złego ;)


    ______________________
    Mój > blog o stylu życia <

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywnie napisany post. ;)
    Lubię czytać TAGi, a twoje odpowiedzi są sensowne, mądre i uzasadnione i na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo :')
    Jeszcze nie zrobiłam na blogu tego TAGu, ale chyba wkrótce go zrobię i podeślę link. ;)
    Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga.
    Oczekuję wielu postów na twoim blogu, bo widać, że masz ogromny potencjał.
    Sama wykonałaś szablon i wygląd?
    Może tylko mała porada, że post wyglądałby estetyczniej jakbyś wyśrodkowała tekst. Więcej uwag nie mam! :)
    Zapraszam; sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się takie posty :)
    są super !
    fajnie piszesz bardzo ciekawie :)
    śliczny wygląd bloga :)
    kochana czekam na kolejny post !!
    Pozdrawiam ↕
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    Może obs za obs daj znać ( odwdzieczam się w ciągu 1h lub szybciej )

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten tag, niedawno też go u siebie robiłam :D

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie odpowiedziałaś na pytania :) Mądre, ciekawe i zwięzłe odpowiedzi, przez co bardzo szybko czyta. :) Ja czasami też muszę pomyśleć nad postem. Bywa też także, czasami spaceruje i nagle BUM! Mam pomysł na nowy wpis!
    Pozdrawiam

    http://zakatekdoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Award, miłego odpowiadania :) Link: http://xmonmondeextraterrestex.blogspot.com/2015/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tag i odpowiedzi ^^ Szybko i przyjemnie się czyta ;>
    http://czekoo.blogspot.com/ <--- Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej zostałaś nominowana do Liebster Award. www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś długo cię tu nie ma, blog przykuł uwagę, szczególnie ładny design ale brak postów :(
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Zgadzam się na obs za obs
♡ Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć
♡ Zostaw linka do swojego bloga,na pewno zajrzę
♡ Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy
♡ Weryfikacja obrazkowa wyłączona