niedziela, 15 lutego 2015

Post Promujący

Mam przyjemność być gościem na tym blogu. Zaproponowałam Kasi współpracę i zgodziła się. :)  Nie będzie to post tematyczny, po prostu napiszę trochę o sobie i moim blogu. :)

Mam na imię Marlena, mam 14 lat, interesuję się modą, fotografią. Muzyka jest moją pasją. Śpiewam w zespole, gram na gitarze. Jestem po prostu zwariowaną, szaloną dziewczyną z województwa łódzkiego, która chce spełniać swoje marzenia i robić to co kocha. Mam tendencję do wymądrzania się- moja siostra nazywa mnie adwokatem, bo zawsze muszę wtrącić swoje 5 groszy. Cóż.. taka już jestem. :) Chodzę do gimnazjum, jestem raczej humanistką niż umysłem ścisłym. :) Podsumowując? NIE JESTEM IDEALNA :D 
Bloguję od 31 lipca 2014 roku. Nie jest to długo, ale jakoś mi to idzie, mimo, że moje statystyki na blogu nie są zbyt dobre. Ale robię to co lubię, co chcę. Mój blog nie ma tematyki... jest lifestylowy, o wszystkim, co sądzę, myślę to piszę i tyle. Blog jest częścią mojego życia, poświęcam czas na napisanie postów, zrobienie zdjęć i mam nadzieję, że jest to doceniane. Fajnie jest przeczytać miły komentarz o twoim blogu, to motywuje. :D Kilka moich prac: 






Jak chcecie dowiedzieć się więcej o mnie i o moim blogu to zapraszam was na właśnie tam :) 
                                   MÓJ BLOG


Dziękuję tym, którzy wytrwali do końca tego posta :D  Wpadajcie na mojego bloga i czytajcie bloga Kasi.:D Jest świetny :D


                                                                      Pozdrawiam, Marriss

23 komentarze:

  1. Ciekawe to ♥
    zapraszam darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się robi coś z pasją to z czasem wyniki się poprawiają :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Twojego bloga, bylam na nim nie raz :) Ciekawie piszesz, lubię go odwiedzać :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie gościnne posty u kogoś na blogu to moim zdaniem jest bardzo dobry pomysł.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się mega przestraszyła tego robaka??? nie wiem co to ... :(
    Świetny post ... pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z postem promującym :-) ! sama chyba zrobie konkurs :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze że promujesz bloga, mówisz ciekawie o sobie, na pewno zaobserwuję twojego bloga:)

    ->olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy post promujący :) podobają mi sie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ! Polecam serdecznie 1 Ciekawe rzeczy
    feel-like-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczny blog, będę zaglądała częściej. Szczerze mówiąc, to nie znałam bloga Marleny, ale myślę, że wpadnę na niego nie raz. Tutaj również zostaję stałą czytelniczką :)

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydajesz się być miłą osobą :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie od niedawna piszesz :)
    Może wpadnę!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne zdjecia! :) Chetnie do ciebie zajrze :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł :)
    http://martyna-martynkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;) + Świetny blog ♥
    http://zleidobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ! Super wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się spodoba i zaobserwujesz :))
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I dig your blog! You are so pretty!

    xoxo Leena
    www.painted-roses.com

    Want followers? Follow me and let me know! I'll follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy sposób promocji ;) Innowacyjne pomysły zawsze w cenie, zaraz spojrzę co tam u Ciebie na blogu :D

    Pozdrawiam!
    Mój > blog o stylu życia <

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post! zaglądam do Ciebie.
    NIUNTIS

    OdpowiedzUsuń
  20. Eee no średnio się zapowiada.I tak zostaje przy Kasii , ! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo grasz na gitarze ja też gram może trochę amatorsko bo żaden zespół ale zawsze to coś. Za to kocham grać na pianinie <33 Też lubie fotografować...Coś czuję że będę Cię lubić równie jak Kasie! Oczywko wpadnę na bloga :D

    Zapraszam! http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Zgadzam się na obs za obs
♡ Za każdy komentarz staram się odwdzięczyć
♡ Zostaw linka do swojego bloga,na pewno zajrzę
♡ Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy
♡ Weryfikacja obrazkowa wyłączona